Posted by: mystmine | May 24, 2008

Bengkel Hafazan dan Motivasi Anak Soleh

Assalamualaikum

Program Cuti Sekolah untuk anak-anak anda

Anda inginkan anak anda hafaz al-Quran?
Berperibadi soleh?

Bersama kami di :
Bengkel Hafazan dan Motivasi Anak Soleh

Bila?
Pada 4 Jun 2008, Rabu, bertempat di Ma’ahad Tahfiz wal Tarbiyyah Darul Iman, Tok Jiring.
Program bermula pada 8.00 pagi hingga 11.30 malam

Terbuka kepada kanak-kanak berusia 9-16 tahun.

Dengan yuran hanya RM40 , anda mendapat pakej 2 + 1 . Motivasi bersama pakar motivasi yang tidak asing lagi, Ustaz Mizan Mohd Noor.

Ingin sertai?

Hubungi Kami di :
09 – 6669550 ( pejabat )
017-4120225 ( Us. Muzaihar Kamal )
019-9182080 ( Us. Ramli )
013-9223296 ( Ustazah Sakiinah )

atau boleh mendaftar terus di :
Ma’ahad Tahfiz wal Tarbiyyah Darul Iman
Tok Jiring
KM 14, Jln. Kelantan
21060 Kuala Terengganu


Responses

  1. Insyaallah.3 orang anak saya akan menyertai Bengkel Hafazan dan Anak Soleh pada 4hb Jun nanti.Nama anak-anak saya ialah Nik Nabilla Fathiah, Nik Anwar Firdaus Wafi dan Nuril Izzah Fashihah.

  2. Alhamdulillah. Saya akan maklumkan nama-nama anak-anak tuan kepada bahagian pendaftaran. Sila maklum bahawa ada aktiviti bersama ibu bapa bersama pelajar pada sesi petang. Untuk keterangan lanjut, sila berhubung dengan ustaz Ramli pada nombor tertera.

  3. saya dari Besut ni, ada tempat bermalam tak untuk anak laki saya Muhammad Hariz Eilman??Kalau ada, saya berminat untuk hantar anak saya ke sana.Insya Allah.


Leave a Reply

Categories

